tarikh keramat - 25.10.2011 -


hye kesyangan sume...

kowg ada masa x...???

tok pew....???

alah...tok read my entry lah...

but this entry xtually xbpe nak menarik...cbb ni cte kesah my sayang....

tapi ni adalah hari yg istimewa bagi my syang...~ wink...wink...wink...~

xtually ecop adalah ary convocation tok my syang...

this event will be held at Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC), UiTM Shah Alam...

xtually event ni akan berlangsung esok...mybe tengahari...

so mybe aq dah terawal hapdate aq pnye entry malam ni....(nape terlebih xcted nieyh)

pape pom tok my syang..tahniah eyh...ecop nek stge leklop...

jangan cmpai tergolek kt stge tu suda...~ wink..wink..wink..~

dan yang ag pentim...ecop genap sebulan our r/ship not r/hit oke...hee..^_^

pejam celik...pejam celik...pejam celik...(jgn xcelik3 suda)..

dah genap sebulan aq ngn my syang...

mood pom still dalam keadaan bahagia...~ wink...wink...wink...~

hope r/ship ni akan kekal hingga ke akhir hayat...

di saat ary yang bahgia tok my syang ecop...

aq hnye mmpu tengok dari jauh....

xmmpu tok berada d ccnye n bergedik santai ngn nye besok....:(

tapi xpew yang pentim...naty aq konvo dye mesti ada d cc aq...hikhikhik...

xtaully mood ni cm jlez nak tgk my syang konvo...cbb aq nak konvo sma3 ngn my syang gak..hukhukhuk...

tapi wat masa skunk...masih xkesampaian...cian kan...???

hmm....xpew...aq yakin the next year turn aq lak yg konvo...YES!!YES!!YES!!

but really hate to admit...yg aq sbnrnye jlez n so sad for that....

p/s tok my syang...

hb...tahniah tok ecop...even hney xleyh tmnkn hb ecop...percayalah yg hney sllu doakan yg terbek tok hb n hbngn kte ni...bur really soe dear cbb xleyh tmnkn hb ecop..hope hb pham keadaan hney n fmli hney....
pape pom syg..tanx tok syg n rindukn hney kt cni sllu...n hney pom bgtu dear...(wink..wink..wink..mud gedik...)





~ a lot of story wif luv ~
^_^

No comments:

Post a Comment